Известие

Collapse
No announcement yet.

Днес ремонтирах вариатора, смених ангренажа и ролките...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Първоначално публикувано от dianpetrov Покажи съобщение
    значи е с криви клапани в наи добриа вариант така ли
    16 броя

    Comment


    • #92
      Първоначално публикувано от dianpetrov Покажи съобщение
      значи е с криви клапани в наи добриа вариант така ли
      Нямам представа къде е колата но ако имаш възможност прогледни ремъка дали наистина е скъсан дали ролките имат луфт и разни звуци. Щото съм чувал за едни истории дето разни джамбази купуват затегнали или изтропали коли късат им ремъка и ги продават уж че били скъсали ремък правиш ремонт на глава палиш почва хлоп хлоп хлоп и правиш и колянов вал и сегменти и цената се надува. А иначе глава може да си намериш с клапани читава за към 200лв може и малко по евтино
      156 1,8 ТS 99
      Nissan Murano 2005

      Comment


      • #93
        Добре де, така да го разбирам, че хлопането на вариатора не е някакъв проблем....за пример. Колата съм я купил преди 5 000 км. Като от тези съм ходил 3 пъти до Бургас и обратно. Когато я купих-смених маслото (HPX). Маслото знам е много гъсто, но смятам, че по-добре така. Смазването е по-добре. Но това нява значение. Вариатора си тракаше, като я купих и като чух, че трябва да дам почти 500 лв. за ремонти около него си казах - БАТЕ КАРАЙ Я ТАЯ КОЧИНА, НЕ СИ Я КУПИЛ, ЗА ДА ВИСИШ ПО СЕРВИЗИТЕ!
        И си я карам....До към 2500 об. колата е супер спъната, след 2 500 се отпушва и тръгва като побъркана! Съмнявах се първо да не би да не ми е зацепен добре ремъка, но се отказах от тази версия, защото когато караш с 200 км/ч - 10 мин. при незацепен добре ремък 100% ще се прецака нещо, а то...нищо...
        Тааа след цялата тази приказка...казвам стигнах до заключението, че ми трака вариаторът, защото трака като дизел, а колата след 2 500 оборота върви като луда, харчи 13 в града, 6.5 при 100 км/ч и 8.1 в смесен цикъл при 30% градско. Така, че този вариатор не смятам да го пипам, защото ако го пипна то ще е само за ремонтен комплект, а в някой сервиз 100% ще ме изнудят да го сменя целия и ще си оставят ръцете, ако не го сменя, за да си кажат "а сега, балък, ше идваш пак"...та така!
        Вие разбирате, а аз питам! С тракащ вариатор, работеща като дизел бензинова 2.0 тс, проблем ли е от техническа гледна точка да си я карам така?! И ако да-докога?! Иначе шума даже си ме кефи - старата ми кола беше нафтова и звука дори си ме радва
        ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
        DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

        ВАЗ 21079 1990 г.

        Comment


        • #94
          Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
          Добре де, така да го разбирам, че хлопането на вариатора не е някакъв проблем....за пример. Колата съм я купил преди 5 000 км. Като от тези съм ходил 3 пъти до Бургас и обратно. Когато я купих-смених маслото (HPX). Маслото знам е много гъсто, но смятам, че по-добре така. Смазването е по-добре. Но това нява значение. Вариатора си тракаше, като я купих и като чух, че трябва да дам почти 500 лв. за ремонти около него си казах - БАТЕ КАРАЙ Я ТАЯ КОЧИНА, НЕ СИ Я КУПИЛ, ЗА ДА ВИСИШ ПО СЕРВИЗИТЕ!
          И си я карам....До към 2500 об. колата е супер спъната, след 2 500 се отпушва и тръгва като побъркана! Съмнявах се първо да не би да не ми е зацепен добре ремъка, но се отказах от тази версия, защото когато караш с 200 км/ч - 10 мин. при незацепен добре ремък 100% ще се прецака нещо, а то...нищо...
          Тааа след цялата тази приказка...казвам стигнах до заключението, че ми трака вариаторът, защото трака като дизел, а колата след 2 500 оборота върви като луда, харчи 13 в града, 6.5 при 100 км/ч и 8.1 в смесен цикъл при 30% градско. Така, че този вариатор не смятам да го пипам, защото ако го пипна то ще е само за ремонтен комплект, а в някой сервиз 100% ще ме изнудят да го сменя целия и ще си оставят ръцете, ако не го сменя, за да си кажат "а сега, балък, ше идваш пак"...та така!
          Вие разбирате, а аз питам! С тракащ вариатор, работеща като дизел бензинова 2.0 тс, проблем ли е от техническа гледна точка да си я карам така?! И ако да-докога?! Иначе шума даже си ме кефи - старата ми кола беше нафтова и звука дори си ме радва
          Карай щом не ти се дават пари. Но вариатора действа точно в ниските обороти и може би за това имаш занижена мощност преди 3000 оборота.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #95
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Карай щом не ти се дават пари. Но вариатора действа точно в ниските обороти и може би за това имаш занижена мощност преди 3000 оборота.
            Не може да ме остави на път, да ми се прецака мотора и т.н.
            И аз не мога да си обясня....когато колата върви ок във високи, когато има масло, когато то се сменя редовно, когато колата не се зори (сменям предавка на 2 000 оборота) и 110 извън града...какъв фатален проблем може да създаде един вариатор?!
            ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
            DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

            ВАЗ 21079 1990 г.

            Comment


            • #96
              Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
              Не може да ме остави на път, да ми се прецака мотора и т.н.
              И аз не мога да си обясня....когато колата върви ок във високи, когато има масло, когато то се сменя редовно, когато колата не се зори (сменям предавка на 2 000 оборота) и 110 извън града...какъв фатален проблем може да създаде един вариатор?!
              Не може. Или поне не и скоро.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #97
                А това "виене", което всеки ми казва "те алфите така си вият"...чува се от двигателя....смених сумати ролки...тва пак си вие?! Идеи?!
                ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                ВАЗ 21079 1990 г.

                Comment


                • #98
                  Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
                  А това "виене", което всеки ми казва "те алфите така си вият"...чува се от двигателя....смених сумати ролки...тва пак си вие?! Идеи?!
                  Компресора на климатика. Шайбата му. Едно тънко виене, на студено само. После спира. За него ли става въпрос. Всчки италианки така вият дето са с този компресор. и мойта вие така. И на всички дето съм чувал вие така.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #99
                    Виенето може да е и от балансиращите валове-при мен беше така и също звучи като климатика,който спомена колегата оем.И моята е много спъната под 3000 оборота,а вариаторът ми е 6-тица.Това е слабото място на тези мотори.Преди имах 2-литрова 155-ца със стария мотор,която е по-малко коне,а вървеше повече от 156-цата,така че не се коси ще свикнеш с този проблем и като тръгнеш с малко повече мъгел няма проблем.А за вариятора може спокойно да караш така,щом не те дразни че е като дизелак на звук.

                    Alfa Romeo 156 2.0tssigpic
                    бивша 155 2.0ts
                    бивша 155 1.8ts

                    Comment


                    • На мен ремъка ми е махнат от климатика. Шайбата на компресора е подбита и ми наранява ремъка и съм го махнал и сложих по-къс. Така, че компресора не е. Две ролки, лагери на алтернатор съм сменил. Намали воя, но пак си вие...карам така вече около 5-6 000 киломитра...нито се увеличава, нито намалява...вие си....а идея нямам...
                      ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                      DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                      ВАЗ 21079 1990 г.

                      Comment


                      • Махаш пистовият и палиш. После откачаш тоз на балансиращите и пак палиш.
                        ПП: Днес палих една без ремъка на бал. валове, но промяна не усетих никаква. Обаче , при откачен пистов, изчезнаха всякакви паразитни шумове. Май хидравличната помпа е виновника за това виене.

                        Comment


                        • И тя може да вие така гадно. Просто човека каза, че всички били така и за тва реших, че е климатика.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • Да бях махнал пистовия и без него пак вие. Нали не толкова силно, но при подаване на газ казва "ВИИИУУУУ" и на ниски обороти не вие....прилича ми на нещо като лагер, но ми е по-евтино да гадая тук с вас, отколкото да ходя в някой сервиз за провелка, където ще ме върнат в първи клас!
                            ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                            DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                            ВАЗ 21079 1990 г.

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
                              Да бях махнал пистовия и без него пак вие. Нали не толкова силно, но при подаване на газ казва "ВИИИУУУУ" и на ниски обороти не вие....прилича ми на нещо като лагер, но ми е по-евтино да гадая тук с вас, отколкото да ходя в някой сервиз за провелка, където ще ме върнат в първи клас!
                              ТС-а си има едно специфично виене като му подадеш газ. Но е високочестотно такова. по-скоро пусни един клип да я чуем.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
                                Да бях махнал пистовия и без него пак вие. Нали не толкова силно, но при подаване на газ казва "ВИИИУУУУ" и на ниски обороти не вие....прилича ми на нещо като лагер, но ми е по-евтино да гадая тук с вас, отколкото да ходя в някой сервиз за провелка, където ще ме върнат в първи клас!
                                Лададжия си писал в подписа си. Тая колица дето ти е попаднала в ръчичките чак я съжалявам на какво е подложена. В същия темп ако я караш с тая бързооборотна грес дето си и налял вместо масло, и понеже си голем хитрец скоро май ще те лиши от присъствието си, дано не се окажа лош пророк.
                                Fiat Punto 1.4GT 1996
                                Hyundai Tucson 2.0 2007
                                Renault Clio 1.5 2019

                                Comment

                                Working...
                                X